Neked melyik a kedvenc épületed?

Tegnap napközben, ahogy nézelődtem a neten, a Hungarian Urban Photography oldalán találtam egy képet, amin a kedvenc házam található. Azért volt ez nagy öröm számomra, mert sok-sok éve mindig csodálattal nézem ezt az épületet, de fényképet nem találtam még róla. Viszont az utóbbi időkben ez a második kép a házról, amivel találkoztam a neten. 

kedvenchaz_small.jpg

Először a je.me.comprends. oldalán találkoztam a ház fotójával. A je.me.comprends. blogot szerkesztő Földes  Dórival készült már interjú a blogon, aki még nem olvasta, az mindenképp pótolja, hiszen kiderül belőle, hogy hogyan "Legyél turista a saját városodban". Dóri Instagrammal örökít meg városi környezeteket, de legfőképp olyan mozzanatokat, amik minden nap körülvesznek minket, mégis olyan természetesen sétálunk el mellettük: legyen szó akár egy épületről, akár egy teraszról, akár a betonrengeteg kellős közepén lévő fáról.

jemecomprends.jpg

Budán, a Clark Ádám térnél található az épület és számomra olyan, mint egy meseház: a színek, a formák, a helyszín, egyszóval minden. Megláttam és megszerettem. Többször próbáltam már bejutni, hogy megnézzem a lépcsőházat, de eddig még nem sikerült. Viszont a képek hatására ismét felerősödött bennem ez az érzés.

Gimnazista voltam, amikor először megpillantottam: Németországból, egy táborból jöttünk hazafelé. Megláttam és egyből szóltam a mellettem ülőnek, hogy "Nézd, ez itt a kedvenc házam Budapesten". Azóta is ugyanolyan lelkesedéssel szoktam nézni és gyakran az úti célom irányába szándékosan kitérőt teszek, hogy megnézhessem. 

Ha Neked is van kedvenc épületed Magyarországon és szívesen megosztanád a blog olvasóival, akkor kérlek küldd el a varoskomm@gmail.com címre vagy töltsd fel a blog facebook oldalára.

Címkék: ház, épület