QR kóddal kampányol egy brit jótékonysági szervezet a hajléktalanokért

Köztéri installációval hívta fel a figyelmet a hajléktalanokra karácsony előtt  a Simon on the Streets szervezet és a Proaganda kreatív ügynökség egy közös kampány keretén belül. Egy kartonlapra QR kódot nyomtattak és olyan környezetben helyezték el, amilyenben a hajléktalanokat szoktuk látni: takaró és mellette a saját holmijaik. A kód azt az üzenetet tartalmazza, hogy a jótékonysági szervezeteken keresztül támogassák a hajléktalanokat az emberek. Ezt a honlapjukon meg is magyarázzák: azért gondolják ezt a megfelelő iránynak, mert így ténylegesen ahhoz a javakhoz juthatnak hozzá a rászorulók, amikre szükségük van. Ez teremtik meg a biztonságos körülményeket és így elkerülhetőek az esetleges drog-és alkoholfogyasztási problémák. (via tnw)