Egy budai séta története képekben

Annyira megörültem ma a napsütésnek és a szép időnek, hogy úgy gondoltam, nyakamba veszem a várost és sétálok egyet. Általában Pesten mozgolódom, de amióta a bátyám Budán lakik, elhatároztam, hogy itt az ideje jobban megismerni Budapestnek a "túloldalát" is. Bár gyakran megfordulok Budán, mégis csak a főbb pontjait, tereit, épületeit ismerem. Ma volt az első olyan igazi "ismerd meg Budát" sétám, amikor csak csámborogtam az utcákon és nézelődtem. Csak úgy, céltalanul, elmélázva, érdeklődve, ismerkedve. Úgy érzem, hogy ideje jobban megismerni a budai kis utcákat is, hiszen elképesztően sok gyönyörűséget rejtenek magukban, amiket eddig csak hallomásból ismertem. Szóval szervusz Buda, üdvözöllek a szívemben!

IMG_0345.JPGIMG_0226.JPGIMG_0297.JPGIMG_0305.JPGIMG_0316.JPGIMG_0318.JPGIMG_0322.JPGIMG_0331.JPGIMG_0338.JPGIMG_0340.JPG

Címkék: Buda